poniedziałek, 11 listopada 2013

Day Seventy-Nine

Myślę, że odwiedzanie grobu stanie się codziennością. Obiecuje, że codziennie będę przynosił róże, tak żebym mógł dorównać tym pięknym kwiatom otaczającym cię. Są tu stokrotki i lilie, zawsze kochałeś lilie.
Dzisiaj usiadłem i ci śpiewałem, mam nadzieję, ze to słyszałeś, gdziekolwiek byłeś. Wiem jak bardzo kochałeś tą piosenkę. Przywołuje ona tyle wspomnień. Pamiętam ten dzień w domu jurorów, kiedy śpiewałeś ją prosto z serca by im zaimponować. Nigdy nie zapomnę twojego głosu w tej piosence, w zasadzie w jakiejkolwiek piosence.
Ale śpiewałem ją z innego powodu, Harry.

Jestem rozdarty, naprawdę. Nie wiem co robić, chciałbym żebyś dał mi jakiś znak, cokolwiek. Potrzebuje znaku, który mi powie czy podejmuję odpowiednią decyzje czy nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz