wtorek, 29 października 2013

Day Twenty-One & Twenty-Two

Liam nocował u mnie przez dwie ostatnie noce. Spał na kanapie obok mnie. Dobrze jest mieć kogoś  przy sobie. Kiedy jestem sam mieszkanie wydaje się takie duże i puste. Myśle, ze jeden z chłopaków może czasami u mnie spać.  Nie przeszkadza ci to ? Ja po prostu nie chce się czuć samotny.
Zayn wreszcie dzisiaj do mnie zadzwonił. Przeprosił za ignorowanie mnie. Byłem bardzo szczęśliwy, ze usłyszałem jego głos, który był skierowany do mnie. Oczywiście ja też go przeprosiłem za ukrywanie listu. Powiedział, że całkowicie rozumie czemu tak zrobiłem. Myśle, że wychodzimy na prostą.

Oh, jakiś czas temu zerwalem z Eleanor, gdybyś chciał wiedzieć. Zrobilem to w dniu kiedy cię znalazłem, ale nie miałem odwagi tego napisać. Mogłeś poczekać jeszcze jeden dzień. Wtedy nadal byłbyś tu ze mną. Bylibyśmy w końcu szczęśliwi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz