środa, 30 października 2013

Day Twenty-Five

Minęło troche czasu odkąd ostatni raz śpiewałem. Ale dzisiaj to zrobiłem, wszyscy to zrobiliśmy. To był nasz pierwszy dzień w którym powróciliśmy to studia i musze Ci powiedzieć że nie brzmi to tak dobrze bez twojego szorstkiego głosu wmieszanego w nasze.  Musieliśmy zmienić wszystkie utwory.  Niall i ja przejęliśmy większość twoich solówek, ale po prostu nie czuje się z tym dobrze. Nigdy nie będę w stanie śpiewać tak jak ty. Twój głos był jak jeden na milion, przysięgam. Zawsze gdy śpiewałeś, cały świat znikał i przed oczami miałem tylko ciebie. Poprosiłem o CD na których są wszystkie nasze stare nagrania, ale wiem że mi nie dadzą. Liam podsłuchał jak o to pytałem więc na pewno im  powiedział żeby mi nie dawali.

Ale nadal mam dostep do YouTube. Chwała Bogu za Internet. Całą noc słuchałem  twojego głosu od występów w X Factorze aż do naszej ostatniej plyty. Nigdy mi się to nie znudzi, wydaje mi się że to jedyny sposób abym mógł cię ponownie usłyszeć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz