niedziela, 27 października 2013

Day Fifteen

I oto jestem w obecnym dniu. Czuję się… pusty. Ale wydaje mi się, że to przychodzi z utratą ukochanej osoby, prawda ? Sarah przeczytała mój dziennik w nocy, nie powiedziałem że Sarah to moja terapeutka ? No cóż, już wiesz.

Wydawała się być rozczarowana, ale nie obchodzi mnie to. Powiedziała żebym przestał pisać te wpisy, ale mi to na prawde bardzo pomaga. W pewnym sensie czuje jakbyś był przy mnie i czytał wszystko co pisze. Wracając do dzisiejszego dnia. Szczerze mówiąc to niewiele zrobiłem. Niall przyszedł i oglądaliśmy razem film, próbowaliśmy wrócić do dawnych czasów. Zadzwonił do mnie Liam żeby mnie sprawdzić Wciąż nie mam wiadomości od Zayn’a. Zaczynam się martwić o naszą przyjaźń, że nie będzie dało się jej naprawić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz